MAYA EMPRENDE O VÓ

MAYA EMPRENDE O VÓ
Maya, a abella da infancia de mamás e papás, a nosa MASCOTA

domingo, 8 de noviembre de 2015

FANTASMA DULZÓN, PIRUARAÑA DE CHOCO E PÓCIMA DA BRUXA ...

Na época de Samaín, nada como comezar a facer prácticas que implican contar, facer estimacións, empregar os sentidos, máis alá do da vista ... probar cousas novas, manipular cousas, experimentar ... e por suposto, iniciarse no que implica facer unha lista da compra e facer da escritura e das mates, algo funcional para a nosa vida.  Estas prácticas son laboriosas, porque somos moitos e o espazo é pequeno, máis son as que máis nos gustan e as que máis nos fan sentir cousiñas novas... 

Así comezamos este curso,  as prácticas de PENSAR  

1.  A PIRUARAÑA DE CHOCO

Un día cediño chegamos, e había un super montado na alfombra da asamblea de clase. Tocáballe a Ali ser a encargada, así que tivo o provilexio de ir facer a compra por nós....
E PENSAMOS.... como podemos facer unha piruleta de chocolate cunha chuche de araña?

No super hai leite, paus de brochetas, galletas oreo, tabletas de chocolate....


 Lle botamos unha man a Ali, que a bolsa comeza a pesar.

Entre todos a axudamos:

Unha piruleta ten un pau: Vale ! Aliiiiiiiiiiiiiiiiii, coge 24 palitos de madera....

Unha piruleta é redonda...Hai algo redondo que podamos coller?

Aliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, coge las galletas oreo, son redonditas

Aliiiiiiiiiiii, la bolsa de chuches !!!






Vamos apuntando en el encerado, la idea, y lo que nos hace falta.














Y así, aparece el croquis de lo que vamos a hacer ...


Nos hace falta dividir la clase poco a poco. Unos se quedan escribiendo la receta, y el grupo NÚMERO 1 empieza la faena, que se presenta dura, porque este grupo se encarga no sólo de montar las piruarañas,  sino que debe empezraa poner el choco a calentar con la ayuda de la profe Miry, que vigila para que  no nos quememos con el hornillo. 

De repente, la salita de la ropa, es una cocina imporvisada, con potas, hornillo, bandejas, cucharas de madera para remover....

y lo más importante: ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡   MANOS LAVADAS!!!!!!!!
Ali separa el choco, Efrén, Martín, Alex y Nai, ayudan a remover el chocolate y la profe va poniendo un poquito de leche a cada poco, para evitar que se nos queme.

Que rico empieza a oleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer, dice Nai.




Siguiente grupo, ya la cosa va más rápido. este grupo ya tiene el choco listo, por lo que las piruarañas se montan con facilidad. Las galletitas se nos desmontan por la parte de la crema, así que la profe tiene que ayudarnos para que no se nos rompan, porque hay justitas. Tan rico olia, que se asomó la profe Marifé para ver qué pasada. ¿Me dais una chicos? Aún no!!!! 


 Una vez listas, la profe las baja a la sala de profes tapaditas con un film...a la nevera que casi no caben...

Y al día siguienteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee .....



NOS PUSIMOS ASÍ..... 
RECETA 2. SOY UN FANTASMA DULZÓN ....

¿Qué cosa cosita es, que tambien lleva un palito y un caramelo? Por cierto,  también invento español.

Pues claro! EL CHUPA...y lo mas divertido, es que este Samaín, una propuesta es hacer un fantasmita. ¿RECETA? Pues mucho más fácil que la anterior...menos laboriosa

Nos hacen falta

24 chupas

24 tissues

24 hilitos negros de lana

1 rotu para hacer los ojos...

Y sobre todo, aprender la rima, ya que despues de comer chuches, debemos hacer así:

SOY UN FANTASMA DULZÓN
LAVA LOS DIENTES
SI ME DAS UN CHUPETÓN




Y JUGAR AL FINAL....COMO NO  !!!
3. RECETA DA BRUXA .... UNHA PÓCEMA SECRETA MOI NUTRITIVA ...

Tanta bruxa, tanta bruxa...e nós  ¿sen aprender a facer pócemas? Diso nada...

Cun pouco de zume de vampiro, dentes de bruxa vella, calaberas e gusanos de esquelete bailarín, fixemos unha pócima secreta, ....

Valentes eles, que tan só Migueliño non se atreveu a probar. ¿Os demáis? Todiños facían fila para ir probando tras escribir a pócema e debuxar a bruxa coa escoba máxica.


O zume fresquiño de froitos vermellos, moi rico en vitamina C para este tempo tolo de VEROÑO.

Todos a mirar como Oli o bota na pota transparente... Que risas se escoitan dende as cadeiras de traballo, jijijiji...   ¿En serio es sangre de vampiro, profe?




Comeza a cata...A ver se non aparece Alberto Chicote por aí..... Primeiro atrevido? ROMAN!!! 

CONTINÚA A CATA.....ISTO SEMELLA MÁIS BEN UNHA PARTE DA SAGA CREPÚSCULO...MIRADE MARTINA COMO MIRA A ALI....SABE QUE A SEGUINTE É ELA.....

¿ESTÁ RICO ZAIRA?, PREGUNTA DARÍO ............ ELA MIRA PARA MIN...E RÍE: - SIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

OS DEMÁIS XA XOGAN..VAN CHEGANDO OS REZAGADOS...PERO ISTO SEGUE ESTANDO MOI RICO...


CHICOS ! A FACER PIS...QUE O ZUME DE VAMPIRO DA GANAS DE IR AO BAÑO

E É QUE EN SAMAÍN, NON TODO ÍA SER FALAR DE MEDOS. AS BROMAS RELACIONADAS COS MEDOS, DAN LUGAR A EXPERIENCIAS DO MÁIS BONITO. 

NESTAS EDADES, É PRIMORDIAL SEGUIR EDUCANDO OS 5 SENTIDOS, E ESTES DÍAS, CONTANDO E ESCRIBINDO, PUIDEMOS ESTAR TRABALLANDO NA CLASE E ULINDO ESE MARABILLOSO ARRECENDO QUE DESPRENDE UN CHOCALTE BEN QUENTIÑO...

A APRENDIZAXE DEBE CHEGAR POLOS 5 SENTIDIÑOS


MÁIS QUE CONTAR

MÁIS QUE ESCRIBIR

UN NENO PEQUEÑO

DEBE SENTIR 



No hay comentarios:

Publicar un comentario

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.